Sider

onsdag den 21. marts 2012

Fedt kursus hos love2scrap

Igår i sidste øjeblik opdagede jeg der stadig var ledige pladser på et Kort/kuvert ide til evnt konfirmationerne der nu kommer her i foråret. Jeg fik hurtig meldt mig selv og en veninde på kurset underviser var Stine Schou Petersen, længe siden jeg har nydt et kursus så meget, Alt var super flot orgsaniseret alle karton og papir stykker var skåret til i de rigtige mål alt pynt ligeså, alt hvad vi kursister havde at koncentrere os om var at suge Stines guldkort til os og samle pynte stemple kortet følte virkelig jeg fik masser af inspiration som jeg kan bruge fremover.

Herunder er lidt foto af kortet, et rigtig maskulint kort med plads til cd eller gavekort.


Forsiden


Bagsiden


Indeni


Her er cd'en sat i lommen

5 kommentarer:

  1. Woww Anette.. Det godt nok et fedt kort...!!
    Dejligt at komme på kursus og virkelig føle
    man fik en masse ud af det til senere brug også..

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det dejligt. Der er ikke noget som ny inspiration. Lækkert kort.

    SvarSlet
  3. Super lækkert kort... det lyder som et godt og gennem tænkt kursus. God dag til dig

    SvarSlet
  4. Hold op det er da et lækkert kort og jo altid super dejligt at være på kursus hos STI...

    SvarSlet
  5. Øj det er super flot det store stempel m, Tillykke - hvor kan det købes, det har jeg være på jagt efter temmelig længe... Og så er det rigtigt flot det du har lavet på Love2scrap kursuset.

    SvarSlet