Sider

tirsdag den 9. april 2013

Der var engang

Endelig har jeg igen fået lavet lidt, denne gang har jeg ekspermiteret med at designe et klædeskab. ville gerne lave noget med en af de skønne digistempler fra Little Musing som jeg har købt, hun laver de skønneste ting.

Efter mange forsøg er jeg endelig tilfreds med resultatet et lille trefløjet klædeskab med små hyggelige ting i  gemmerne fra tiden der var engang.  Kortet er lavet så det selv står op, papiret er fra Panduros Tilda designmappen Winter memorie, samt pynt fra min mormors gamle syæske, den lille tag på lågen sidder bag et stykke overheadplast og kan let trækkes op og læses den lille hilsen bag på.

Jeg har tilmeldt dette klædeskab til udfordringen hos Cardmakeing and papercrafts.


 
 
 
 
 
Finally, I made someting again, this time I ekspermiteret to design a wardrobe. I wanted to make something with one of the adorabel digi stamps from Little musing that I have purchased, she makes the most wondeful things.

After several attempts, I'm finally satisfied with a small three-winged wardrobe with cozy things hiding inside from the time that once was. The card is made ​​so that it even stands up, the paper is from Panduros Tilda design folder Winter memorie, and ornament from my grandmother's old sewing box, the little tag on the door sits behind a piece of overhead plastic and can easily be pulled up and read the little note back.
I signed this wardrobe to the challenge of Cardmakeing and paper crafts.




1 kommentar: