Sider

tirsdag den 28. maj 2013

En lang række gaveæsker


 Jeg har i denne konfirmations tid blevet spurgt af mange om jeg ville lave denne gaveæske, her er et lille udpluk et par barnedåbsæsker er det også blevet til-


 
Til en konfirmant hvis store hobby er at spille walhorn. Papir er pion fra serien forglem mig ej, walhorn er har jeg lavet skærefil til i studio og skåret på min cameo.
 
 
Indeni lomme til gave og hilsen
 
 
Walhornet i bunden står lige op når æsken åbnes, sat i rille i kartonfolden









 Denne æske er den ene af to , den anden speglvendt, til to søskende piger. Papir er Echopark, en Donnakirke, pigeres navne i siden af kirketårnet, håndlavede rose, pigesilhouetten også lavet i studioprogrammet og skåret på cameoen.
 
 
 
 
Her er så et af dåbsæskerne, papiret er My Minds Eye, tekst og ramme er lavet i studioprogrammet og skåret på Cameoen, lige som barnevognen her under, barnevognen er lavet efter billede fundet på nettet, har lavet den 3D så den står op når æsken åbnes

 
Et kig indeni, i lommen ligger et lille album med billeder af det yndige lille dåbsbarn

 
Barnevognen er ca 10 X 3 cm

 


 
Der er endnu en side i albummet til at skrive den personlige hilsen og på bagsiden er gavekortet sat fast.
 
 
 
 
En fugleæske i Tildapapir, alle æskerne er lullet med selvklæbende velcobånd

 
 
 
 
 
Den sidste jeg i denne omgang vil dele med jer er lavet til en ung mand med downssyndrom som bare elsker Coca Cola, Alt pynt er lavet som print and cut på min Cameo, colaflaskerne er dog lavet som skærerfil men blev for lille at skære ud derfor P&C

 

3 kommentarer:

  1. Kanon flotte æsker. HVor er du god til at hitte på og lave skærefiler. Pige silhouetten er jeg da helt vild med.

    SvarSlet
  2. Du utrolig..
    wow en masse æsker der alle er vildt flotte og så forskellige..

    SvarSlet
  3. Hej Anette :)
    Hvor er dine gaveæsker da bare fine :) Må man spørge om man måske kan få en kopi af mønsteret på æskerne ??
    Mvh Rikke

    SvarSlet